XgAmeRs

Návody

Jak spustit Nazi Zombie Modern Weapons mod?

Kopírování souborů

Nejprve je nutné stáhnout si mod - Download

Po stažení otevřeme archiv a složku "modern" nakopírujte do následujícího adresáře:

  • XP - C:\Documents and Settings\Název PC\Local Settings\Application Data\Activision\CoDWaW\mods\
  • Vista - C:\Users\Název PC\AppData\Local\Activision\CoDWaW\mods\

Pokud složka "mods" neexistuje, tak vytvořte novou složku a pojmenujte ji "mods". Pokud nemůžete zobrazit adresář 'Local Settings\Application Data\Activision\CoDWaW\mods\' musíte povolit zobrazování skrytých souborů a složek.

Spuštění

Tento mod podporuje jak hru pro jednoho hráče tak i pro více hráčů (coop). Dále ho můžete hrát na standardní mapě, nebo na custom mapách.

Singleplayer - standardní mapa

1) Spusťte hru.

2) V menu klikněte na nabídku 'Mods/Úpravy'.

3) Vyberte mod - "modern".

4) A potvrďte "Launch Mod".

5) Nyní otevřete console "~" a napište následující:

/spmap nazi_zombie_prototype

6) A potvrďte Enterem.

Singleplayer - ostatní (custom) mapy

Pokud byste chtěli mít moderní zbraně v jakékoliv jiné mapě (které můžete stahovat v této sekci) tak musíte provést tyto kroky:

1) Ve složce s každou mapou naleznete soubory "mod.ff" a "mod.arena", tyto soubory smažte a nahraďte soubory ze složky "modern" - tedy soubory "mod.ff" a "modern_1-0.iwd".

2) Poté spusťte hru.

2) V menu klikněte na nabídku 'Mods/Úpravy'.

3) Vyberte mapu, kterou chcete hrát - "nazi_zombie_nazev".

4) A potvrďte "Launch Mod".

5) Nyní otevřete console "~" a napište následující:

/spmap nazi_zombie_nazev

6) A potvrďte Enterem.

Coop - standardní mapa

1) Spusťte hru.

2) V menu klikněte na nabídku 'Mods/Úpravy'.

3) Vyberte mod - "modern".

4) A potvrďte "Launch Mod".

5) Vyberte "Cooperative/Se spoluprací" a vyberte "Host LAN/Hostovat na LAN" nebo "Host Online/Hostovat na internetu"

6) V nastavení hry vybereme Nazi Zombie.

7) A nyní spustíme hru!

Pokud ale chcete hrát custom mapy po coopu (jejich spuštění s moderními zbraněmi jsem popsal o několik řádků výše), tak pamatujte na to, že i váš spoluhráč musí mít mapu staženou a provést kroky 1-4 a poté čekat na vaše pozvání do hry.

Coop - ostatní (custom) mapy

Pokud byste chtěli mít moderní zbraně v jakékoliv jiné mapě (které můžete stahovat v této sekci) tak musíte provést tyto kroky:

1) Ve složce s každou mapou naleznete soubory "mod.ff" a "mod.arena", tyto soubory smažte a nahraďte soubory ze složky "modern" - tedy soubory "mod.ff" a "modern_1-0.iwd".

2) Poté spusťte hru.

3) V menu klikněte na nabídku 'Mods/Úpravy'.

4) Vyberte mapu - "nazi_zombie_nazev".

4) A potvrďte "Launch Mod".

5) Vyberte "Cooperative/Se spoluprací" a vyberte "Host LAN/Hostovat na LAN" nebo "Host Online/Hostovat na internetu"

6) V nastavení hry vybereme Nazi Zombie.

7) A nyní spustíme hru!

Pokud ale chcete hrát custom mapy po coopu, tak pamatujte na to, že i váš spoluhráč musí mít mapu staženou a provést kroky 1-4 (samozřejmě zaměnit soubory "mod.ff" a "mod.arena") a poté čekat na vaše pozvání do hry.

Žádné komentáře
 
Image and video hosting by TinyPic